درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای

چرا درب اتوماتیک شیشه‌ای؟

 

عده‌ای تصور می‌کنند که استفاده از درب‌های اتوماتیک در منازل و اماکن، نوعی تجمل‌گرایی است حال‌آنکه با مقایسه‌ای ساده میتوان به فواید بسیارشان در مقابل خصوصیت تجملی آن‌ها پی برد.

شاید بزرگ‌ترین منفعت استفاده از درب‌های اتوماتیک امکان دسترسی، ورود و خروج راحتر برای افراد باشد. درواقع نوعی خوش‌آمد گویی به مراجعه‌کنندگان در بدو ورود به فروشگاه ، ساختمان و غیره است.

بسیاری از افراد ناتوان ، مسن و کودکان مشکلاتی را که استفاده از درب‌های دستی سنتی برای آن‌ها ایجاد می‌کند به‌خوبی تجربه کرده‌اند زیرا استفاده از این درب‌ها معمولاً سعی و تلاش و توان بدنی خاصی را می‌طلبد.

اما نکته ای که کمتر مردم درباره آن می‌دانند ، تنوع این درب‌ها است، این درب‌ها قابلیت نصب در هر مکان و ابعادی را دارا هستند.

انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای

 

Slide

درب دو لنگه تلسکوپی

این نوع درب دارای دو لنگه متحرک و یک لنگه ثابت است که در بعضی موارد می‌توان از دیوار جانبی به عنوان لنگه ثابت استفاده کرد. کاربرد درب های تلسکوپی برای مکان هایی است که دارای عرض دهنه کم و نیاز به بازشو زیاد هستند.

Slide

درب دو لنگه کشویی

این نوع درب مرسوم‌ترین نوع درب اتوماتیک است که از دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک تشکیل می شود. لازم به ذکر است که در بعضی از مواقع می‌توان از دیوارهای جانبی به عنوان لنگه ثابت استفاده کرد که در نتیجه لنگه های ثابت حذف می‌شوند.

Slide

درب تک لنگه کشویی

درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک تک لنگه کاربردهای فراوانی در نوع خود دارا هستند. از این رو در ساختمان ها، اداره جات، مغازه‌ها و ورودی اتاق ها و یا دالان‌ها و راهرو هایی که محل تردد پرسنل است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Slide

درب شیشه‌ای نیم‌گرد

درب شیشه‌ای اتوماتیک مدل نیم‌گرد، جزء مدل‌های خاص این محصولات محسوب می شود که به دلیل زیبایی و شکیل بودن در هتل‌ها و اداره‌جات مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب‌های نیم گرد متناسب با طراحی پروژه در ابعاد مورد مختلفی ساخته می‌شود.

Slide

درب شیشه ای تمام‌گرد

درب اتوماتیک تمام‌گرد، یکی از زیباترین مدل‌های درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک بوده و به صورت یک کابین طراحی شده است. این مدل درب نیز به صورت سفارشی و متناسب با ابعاد پروژه طراحی و ساخته می‌شود.

Slide

درب چهار لنگه تلسکوپی

این درب دارای چهار لنگه متحرک و دو لنگه ثابت است که در بعضی از مکان‌ها می‌توان به جای لنگه‌های ثابت از دیوار‌های جانبی استفاده کرد. کاربرد اصلی درب‌های تلسکوپی در مکان‌هایی است که عرض دهنه درب کم بوده و نیازمند بازشوی زیاد هستیم.

Slide

درب شیشه‌ای گردان

این درب‌های زیبا، به علت کنترل دمای هوا، مدیریت ورود و خروج و جلوگیری از ازدحام هنگام تردد، بسیار مناسب بانک‌ها، هتل‌ها و اماکن اداری‌و‌تجاری هستند. درب اتوماتیک گردان در مدل‌های سه‌ باله، چهار باله و دیگر سایز‌ها قابل سفارش است.

Slide

درب شیشه ای تاشو

درب شیشه‌ای تاشو یکی از مدرن ترین محصولات ساختمانی طی سال‌های اخیر است. زیبایی شیشه‌های تاشو یا شیشه‌های جمع شونده طی چند سال اخیر باعث استفاده بیش از پیش آن در ساختمان ها شده است.

Slide

درب تک لنگه محوری

این سیشتم قابلیت اتوماتیک‌کردن درب‌های تک لنگه که به صورت محوری باز و بسته می‌شوند را داراست. به این مفهوم که می‌توان تمامی درب های عادی آپارتمان‌ها ، دفاتر اداری و درب‌های سنگین خزانه را با استفاده از یک موتور درایور، اتوماتیک کرد.